poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Oryginalne poduszki dla par do sypailni





















7 komentarzy:

karmelowa pisze...

Fajne poduchy :) Ja tez lubię szyć,malować i transferować poduchy ;p
Pozdrawiam cieplutko!

Weronika pisze...

jakie niesamowite poduszeczki :D pewnie równie pięknie prezentują się w salonie, prawda?

Poduszka pisze...

Świetny pomysł na poduszki w parach, chciałbym się zainspirować twoimi dziełami.

mućka pisze...

boszeeee jakie piękne poduszki dla pary ;) lepsze niż robią [url=http://lech-pol.eu/]producenci kołder i poduszek[/url] i lepsze niż z każdego sklepu w Europie, masz talent, takiego dzieła jeszcze nie widziałam, chętnie zakupię dla siebie i męża jeżeli robisz takie jeszcze, niedługo mamy rocznicę więc byłyby to fajny prezent ;)

marama pisze...

boszeeee jakie piękne poduszki dla pary ;) lepsze niż robią producenci kołder i poduszek i lepsze niż z każdego sklepu w Europie, masz talent, takiego dzieła jeszcze nie widziałam, chętnie zakupię dla siebie i męża jeżeli robisz takie jeszcze, niedługo mamy rocznicę więc byłyby to fajny prezent ;)

Anna pisze...

Poduszki są na prawdę fajnie wykonane i z pewnością będą ozdobą niejednej sypialni :). Ja do mojej sypialni zakupiłam ostatnio równie śliczne oraz wygodne poduszki marki Tempur https://senpo.pl/producer/tempur/. Produkty tej firmy wykonane są przy użyciu specjalnej technologii dzięki której zapewniają najwyższą jakość wypoczynku. Przyznam, że doskonale się na nich śpi :). Rano wstaję zawsze wypoczęta i pełna energii.

Dekorativa pisze...

Super poduszki, bardzo mi się podobają wzory :)